Petskis

Vilket bra fotarbete!

Publicerad 2008-03-28 16:41:18 i Allmänt,

Fredag redan och jag står på jobbet och säljer för allt jag är värd. Om en halvtimme ska jag på cirkelträning som efter en veckas paus är tillbaka i Österby. Ikväll avgörs också Let's Dance men jag vet redan att Tina Nordström kommer vinna. Hon är mera populär än min favorit Tony Rickardsson. Hoppas bara det blir en bra final med underbara danser.
Annars händer det inte så mycket den här helgen. Kanske man borde vara ute nåt när det har utlovats fint väder. Läste om att de har varit ett jordskalv på den grekiska ön Kreta idag. Skulle man ha varit där nu skulle man säkert ha fått det hett om öronen...
Fan vad dåligt! Jag har inga idéer mera...Fredagsdrinken kommer lite senare gott folk..håll ut, det kan bli den bästa hittills..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela