Petskis

Beach 2008

Publicerad 2008-05-07 12:06:27 i Allmänt,

image168
Förra sommaren var man i topptrim



Fotbollssäsongen sparkade igång helt ok för min del och det var meningen att jag denna vecka skulle starta projektet Beach 2008. Fotboll på måndagar samt joggingrunda på onsdag och fredag hade jag tänkt köra med hela sommaren men nu har jag fortfarande träningsvärk från måndagens fotboll. Så jag antar att jag hamnar vila ännu idag och se hur det känns på fredag. Man kanske börjar bli gammal...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-07 14:57:38

Att BÖRJA "Beach 2008" NU, är väl ändå lite sent? Sku kanske ha vari aktuellt som nyårslöfte, om man skall hinna bli i trim? Nån som förstår namnet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela