Petskis

Champions of Europe

Publicerad 2008-05-22 09:41:55 i Allmänt,



Manchester United är europeiska mästare i fotboll efter en dramatisk final mot Chelsea igår. En final som hade det mesta och avgjordes på straffar vilket är det värsta sättet att förlora på. Fråga bara John Terry, som kunde avgöra finalen men halkade och sköt i stolpen. För mig var det en nervös match och under hela förlängningen och straffdramat hade jag telefonkontakt med EIF:s spelarbuss som var på väg hem från match i Äänekoski. Jag refererade så gott jag kunde men när Man Utd:s målvakt van der Saar räddade sista straffen så visste jag inte vad jag skulle göra. Mina händer domnade och med förkyld röst skrek jag ut min glädje. Jag fällde nog en tår i samma veva också.. Kvällens bästa bild har jag lagt upp här ovanför och kvällens näst bästa bild här nedanför. En gråtande och besviken Michael Ballack är ögongodis man lever länge på.

Kommentarer

Postat av: Timo

Publicerad 2008-05-22 12:14:30

Gratulerar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela