Petskis

Fredagstipset

Publicerad 2008-05-02 21:05:04 i Allmänt,

Låt mig presentera fredagstipset. En ny serie där jag tippar på matcher som Veikkaus har i sitt utbud. Med min kunskap kommer du tjäna en hacka varje helg om du så vill. Jag kommer tippa lite allt möjligt vad Veikkaus har att erbjuda men mest kommer det att handla om fotboll. Välkomna med!

Denna vecka i fredagstipset koncentrerar vi oss på två engelska, en spansk och en svensk match. Tipset ser ut så här:

Aston Villa - Wigan     1     odds 1.50
Aston Villa har en imponerande form på gång och med 17 mål på de fyra senaste matcherna så verkar det inte vara fel på målskyttet.

Elfsborg - Helsingborg     X     odds 3.10
Elfsborg har haft svårt med målskyttet och Helsingborg har haft svårt att vinna bortamatcher. Ett kryss känns helrätt här.

At. Madrid - Recreativo     1     odds 1.45
At. Madrid ligger på fjärde plats i ligan och behöver vinna för att ha chans att komma ikapp Barcelona som ligger på tredje plats. Unge Sergio Aguero har spelat bra under hela säsongen och om han lyckas så vinner laget också.

Arsenal - Everton     1     odds 1.50
Arsenal har ännu en teoretisk chans att vinna ligan medan Everton inte kan nå fjärdeplatsen så detta är ett bra tips till oddset 1.50.

Med en insats på 5 euro så kammar vi hem 50,50 euro på detta tips. Lycka till!

Kommentarer

Postat av: Timmy Lill-stjärna

Publicerad 2008-05-04 09:57:37

Vad sa jag om Aston Villa-Wigan? Men det är inte så farligt. Den första far sällan rätt...Kom ihåg saldo uppdateringarna bara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela