Petskis

Fyra gånger fotboll

Publicerad 2008-05-12 11:00:31 i Allmänt,

- Man Utd vann igår sitt sjuttonde mästerskap i högsta engelska divisonen. Med en seger över Wigan så bärjades titeln på ett fint och mycket välförtjänt sätt. Ingen tvekan om att de var värda att vinna.

- EIF går det desto sämre för nuförtiden. Två förluster på två matcher och målskillnaden 1-8 ställer massa frågetecken både på försvar och anfall. Här kommer mitt tips om hur det ska svänga. Ta med hela laget på en grej som har med något annat än fotboll att göra. Typ någon aktivitet som go kart som gör att laget kommer lite närmare varandra och får lite positiva tankar. Ta sen en ordentlig funderare på spelsystemet som i detta skede inte verkar fungera som det ska. Har tips om en startelva som jag tror skulle kunna fungera.

      Fredda   Mange

               Pulkki

Calle   Hasse/Jens   Timo

Ville   Antti    Jarno    Petter

                Occa

Med Pulkki som spelfördelare till två målskyttar skulle det garanterat bli fart på målgörandet.

- Jag vann som väntat Fantasy Premer League med 6 poängs marginal. Har fått höra dåliga ursäkter från förlorare som säger att dom inte orkat bry sig och orkat byta spelare. Det är väl eget fel om man inte bryr sig. Jag vann och det kan ingen ta ifrån mig.


- Ikväll är det dags för Snappertuna för min del igen. Jag hoppas verkligen att planen är klippt och att deltagarantalet är minst lika högt som förra gången. Sen undrar jag också när herrarna TS och JM ska avsluta innebandysäsongen och ansluta till fotbollsspelandet? Kan inte fatta hur man kan vara inne och spela innebandy den här tiden på året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela