Petskis

Run Forrest Run

Publicerad 2008-05-28 09:36:28 i Allmänt,



Igår var jag och klippte gräsmattan hos V & E. Hade lånat farsans gräsklippare som ser ut ungefär som på bilden ovanför. Tog ett par bilder med min telefon men av nån anledning så fick dom nåt fel. När jag var där och klippte så kom jag att tänka på en av världens bästa filmer, nämligen Forrest Gump. Har sett den ett par gånger och det är en sån film man kan se ofta. Jag kom på att senast när jag blir pensionär så ska jag skaffa mig en sån här gräsklippare och sen klippa gräset lite för ofta och för perfekt.

Dagens låt: Maria - Hold On Be Strong (Norges Eurovision låt)

Kommentarer

Postat av: Timo

Publicerad 2008-05-28 10:26:19

En väldigt bra låt dn dä Norges eurovisionslåten Petski!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela