Petskis

Badminton

Publicerad 2008-11-13 17:34:02 i Allmänt,

Veckoslutet börjar närma sig igen. Har precis kommit hem från jobbet och ska snart åka iväg till Forstis bollhall. Vi hyr ju numera den på torsdagar och brukar vara där för att bland annat spela badminton. Eller ja, förra torsdagen var faktiskt första gången så idag blir det andra då. Köpte mig en ny badmintonracket av märket Wilson idag. Ska inte avslöja hur mycket den kostade men alla som känner mig så vet ju att jag inte köper det billigaste. Nu räknar jag naturligtvis inte med att bli en bättre spelare bara för att jag har en egen ny racket men det är ju roligt att ha en. Och let's face it så är det ju precis såna här saker jag är mer eller mindre känd för så kom inte och säg att det var oväntat.


Wilson XLoop 600

Kommentarer

Postat av: Bad-Min-Ton

Publicerad 2008-11-13 17:41:31

ABSOLUT inte oväntat. Dock precis lika dumt som alla dom andra gångerna...Citat: "Nu räknar jag naturligtvis inte med att bli en bättre spelare bara för att jag har en egen ny racket" Vem försöker du lura, dig själv eller oss??

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-14 10:26:30

let´s face it, du är en sportsnobb. Men det är lite sött, på avstånd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela