Petskis

Per Gessle om..

Publicerad 2008-11-22 13:44:13 i Allmänt,

..Roxettes framtid. Ett litet utdrag ur Aftonbladets intervju idag.

Han fyller snart 50 men har inga planer på att varva ner. I stället lägger Per Gessle i en högre växel med nytt solo­album - och smider planer för både Roxette och Gyllene Tider.

- Jag har tre skitbra Roxette-låtar som ligger i lådan och väntar, säger han. Jag gör ju alltid skivor (skratt). Jag har alltid något projekt på gång. Jag tror det kommer bli mer Roxette och Gyllene Tider, svenska projekt och engelska.

Är Marie Fredriksson sugen också?

- Det tror jag säkert. Vi har gjort lite låtar ihop på samlingsplattor så, visst, det kommer säkert hända.

Dagens bästa nyhet säger jag. Har väntat sen 1989 på att få se Roxette live så jag förväntar mig en turné som dyker upp i Finland.

Kommentarer

Postat av: roxettis

Publicerad 2008-11-23 20:40:46

i'm on dude!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela