Petskis

Helgen

Publicerad 2008-10-07 21:58:33 i Allmänt,

Dåligt med uppdateringar igen men här kommer i alla fall en liten tillbakablick från helgen. På lördagen var jag med mor till Plantagen, Jumbo och IKEA. Nu köpte jag inget från Plantagen men när jag skaffar hus och gård så ska jag definitivt besöka dem på nytt. Dom har tammefan allt inom trädgård man kan behöva! I Jumbo hittade jag nya byxor och ett par nya skor. Båda två var rejäla fynd enligt mig.

  


På IKEA köpte jag en del småsaker plus fyra stolar. En del av er vet vad jag skall ha dem till och för resten så klarnar det senare under hösten.



På söndagen var det talko på Österbyvägen hos V & E och deras projekt. Hittills ser det mer eller mindre halvfärdigt ut men det kommer bli riktigt snygg där när det väl är klart. Det känns bra att få vara där och hjälpa till med det man kan. Har själv fått så pass mycket hjälp med mina gamla och pågående projekt här hemma så jag är evigt tacksam för det och att jag nu får chansen att hjälpa tillbaka.

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela