Petskis

Tiny Dancer

Publicerad 2008-10-24 12:11:06 i Allmänt,

Efter kvällens cirkelträning kommer jag inte ha något program planerat före söndag kl. 19 då jag ska på kalas. Fotisgrabbarna ska på kryssning med laget och det känns som jag är ensam i hela stan. Jag funderar därför starkt på att låsa in mig i min lägenhet, dra för gardinerna och bara slöa framför datorn och TV:n. Jag skulle vilja se nån bra film. En film som man kan säga att den här filmen är riktigt bra. Längesen jag har sett nån sån nu. De kanske inte görs såna mera.. En bra film jag kommer att tänka på är Almost Famous. Bra story, bra musik och bra skådisar. Tror jag ska ladda ner den och se den på nytt.


Berömda Tiny Dancer scenen från Almost Famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela