Petskis

Vi snackar om Idol

Publicerad 2008-10-17 14:10:19 i Allmänt,

Fredag idag och en ny fredagsfinal i Idol 2008. Ikväll är temat 90-tal och vi får höra bland annat följande låtar. Anna B sjunger Sinnead O' Connors Nothing Compares 2 U, Lars E sjunger U2:s One och Robin E sjunger Robbie Williams Angels. Jag har ännu ingen personlig favorit i tävlingen men gillar Lars, Alice och Robin E lite mer än dom andra. Ikväll kommer Yazmina tyvärr åka ut. Hon har valt Brittans låt Born To Make You Happy vilket är ett dumt låtval för den sticker inte ut och är tillräckligt kraftfull. Man har dessutom gett/lottat den sämsta startordningsnummern åt henne. Det vill säga nummer 2. Jag hoppas ju att jag har fel och att Sepideh eller Johan får åka men nu hjälper det ju inte vad jag tycker. Det är ju alla 15-åriga svenskar som ska rösta.. Intressant kan det bli i alla fall. Jag vill också påpeka att det inte är gay att ha en åsikt om Idol 2008. Så det så!

Kommentarer

Postat av: öse 20

Publicerad 2008-10-17 20:15:20

yes it is... SOOO gay..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela