Petskis

1 år

Publicerad 2008-09-01 11:20:47 i Allmänt,


Man får gärna hämta en sån här åt mig..


Vet ni vad... bloggen fyller ETT ÅR idag! Från och med första september 2007 har jag underhållit er och mig själv med att fylla detta utrymme, mestadels med skräp men också med viktiga inlägg. Vem kan glömma inlägg som "Hela kulturhuset gungar" och "Fredagsdrinken".. Det är väl nu man borde step it up en bit och komma på nåt nytt men jag har inga bra idéer alls så jag väntar tills jag har nåt riktigt bra på gång. En sak skulle jag dock vilja ta upp. Jag vill hemskt gärna veta hur många som läser bloggen och gärna också vem som gör det. Fast alla kanske inte vill skriva sina namn så vi gör som så att ni går in på kommentarer och lägger upp era initialer samt ort ni bor på. Och säg inte att ni inte orkar för det tar kanske 20 sekunder. Har också lagt upp en fråga om saken här till vänster som jag vill att alla svarar på. Jag vill samtidigt tacka er för att ni läser och kommenterar här! Det är med nöje jag påbörjar mitt andra bloggår!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-01 15:17:27

Ojoj, får väl gratulera på 1-års dagen, då:) Måste erkänna att jag hör till en av dem som tittar in ibland för att snoka i ditt privatliv..:)

Kramar, Rebecca

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-01 19:46:29

grattis! svänger alltid in en gång per dag för att läsa senaste nytt! nu väntar jag mig dock ett uppssving i stil med "åt fittan med kenttexterna"!



Elli V.

Postat av: Timo

Publicerad 2008-09-02 19:47:29

Grattis på 1-årsdagen & grattis till Berbatov. =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-03 20:32:18

verkar inte som om det funkar att svara på din fråga. åtminstone godkänns inte jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela