Petskis

BB

Publicerad 2008-09-04 12:36:57 i Allmänt,

Ingen har väl missat att Big Brother har dragit igång igen. Detta märkliga program som engagerar och berör folk. Jag hör till dem som INTE tittar, på vad jag tycker är ett dåligt program. Det enda man får se är finska wannabe metrosexuella män som gråter och omogna, äckliga tjejer som super och gråter de med. Det är faktiskt två finlandssvenska män med och jag garanterar att dom är de som kommer skämma ut sig minst av alla! Läste också att någon i huset känner en viss Johanna Tukiainen och jag är helt säker på att Tukiainen kommer göra ett snabbesök i huset bara för att hon själv vill det och för att det skall bli "bra TV". Nej tack! Jag väljer istället att följa med svenska Idol 2008 som startade igår. Det som är lite creepy är att se Peter Jihde som töntig programledare. Han ska definitivt bara hålla på med sportgrejer. Men hans nya frilla är bättre än den gamla.. Den nya juryn är också rätt bra. Vet att finska Idols börjar snart också men får se hur det blir med tittandet där. Svenska är ändå så pass mycket bättre..


Jihde förra året


Nya juryn och Jihde med nya frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela