Petskis

Jag ser..

Publicerad 2008-09-11 10:51:13 i Allmänt,

..SOLEN för första gången på några dagar. Det är väl ändå ganska uppiggande så här på onödiga torsdagen..

Annars händer det inte så mycket förutom det vanliga. Att Finland igår lyckades spela oavgjort mot Tyskland var en liten skräll som jag inte hade förutspått. Att dom dessutom spelade ganska bra gör inte saken sämre. Men lite tur hade de nog också, eller hur Mario Gomez... Kul att England vann så pass stort mot Kroatien också. Kanske de tar sig till ett mästerskap denna gång.

På helgen blir det antagligen rajtan tajtan igen då EIF har bastukväll med laget och alla är på väg ut. Men först vill jag se en seger av dem mot IFFK. Rättare sagt så kräver jag en seger för annars är säsongen ett ännu större fiasko än det hittills har varit. S. Lindelöf från start tack! Spela också 4-4-2 eftersom 4-3-3 inte verkar fungera. Hör du det Panda?

Nu jobba som tusan innan det är dags för ärtis & plättis på Seniora...Tjingeling



Svar till Timos kommentar:

Min EIF elva skulle se ut som följande:

Samuli   Pulkki

Calle
Johan                    Timo
Hasse

Ville   Antti   Jarno   Petter

Occa

Kommentarer

Postat av: Timo

Publicerad 2008-09-11 12:49:30

Absolut 4-4-2 Petski! Hur skulle din 11:a se ut?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela