Petskis

Lördi

Publicerad 2008-09-06 15:54:01 i Allmänt,

Håller på och fixar mig klar för kvällens terassavslutning som hålls i underbara Österby. Ska alltså till residens Forsström för att fira (?) att sommargrillsäsongen är över eller nåt. Måste tacka värdarna för den gångna säsongen och för att dom alltid ställer upp och är gästvänliga. Man känner sig alltid välkommen där. Ska väl inte dricka ihjäl mig eller nåt men lite röd om kinderna får man väl lov att bli. Det kommer nog bli en bra kväll och ett bra sätt att spendera en lördagskväll på tycker jag.

Tidigare idag var jag ute med båten en sväng och kan konstatera att det är nog en bra och snabb båt jag köpt. Inte för att jag på nåt sätt är ute efter att ha en jättesnabb båt. Nej denna båt kommer nog gå mycket på halvfart när jag glider fram i skärgården.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela