Petskis

En sen uppdatering

Publicerad 2009-04-03 22:11:03 i Allmänt,

Tänkte bara visa två saker jag kommer ihåg mest från TYKY dagen som vi hade förra veckan med jobbet.


Först har vi en videosnutt med två enormt jobbiga människor som hade en föreläsning om positiv attityd i jobbet. Det var två finnar där mannen pratade på med en alltför hög röst och kvinnan bara satt vi ett bord och kollade. Plötsligt blev det mycket värre då kvinnan steg upp och de började spela upp nån teater akt för oss. Hela grejen var mycket jobbig och den en och en halv timme som det tog så får jag aldrig tillbaka.


Sen har jag en bild på priset i Formula 1 tävlingen som jag naturligtvis vann. En alldeles egen radiostyrd bil är numera i mina ägor. Ganska coolt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela