Petskis

Händelserik dag

Publicerad 2009-04-08 23:27:05 i Allmänt,

Ni blir säkert otåliga när jag inte uppdaterar så ofta men sanningen är den att det inte händer så mycket som är värt att berätta. Det är liksom bara jobb och skola som är på gång just nu. Tur så har vi påsken inför dörren så man får vila upp sig lite i.a.f..

Idag har det däremot hänt en hel del och jag har tre saker jag vill ta upp.

Medan min bil var på service idag så fick jag äran att köra en annan bra bil istället. Lite för stor kändes den dock men snabb som attan var den.


Toyota Corolla

På matematiken i skolan fick jag ett papper med lite uppgifter. Lite räkning har väl aldrig varit några problem för mig men eftersom det är 12 år sen jag har haft matematik senast så kändes det lätt rostigt när jag såg uppgifterna.


Notera att på nån uppgift står det räkna utan räknemaskin. Hur räknar man det med räknemaskin undrade jag?

Dagens sista stora händelse var att Orienteringssäsongen drog igång för min del. Från och med idag och varje onsdag fram till 24.9 så ska jag försöka springa runt i de västnyländska skogarna och söka kontroller. Med tanke på att jag i princip startade min orienteringskarriär med nattorientering så ska väl detta bli hur lätt som helst. Icke! Första banan idag på 2.5 km tog 39 minuter.

Kommentarer

Postat av: KWI

Publicerad 2009-04-11 13:24:07

Såg på provet , kan konstatera att du hade problem med potensen :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela