Petskis

Matbloggen?

Publicerad 2009-04-29 17:30:47 i Allmänt,

Var ska jag börja? Ska jag be om ursäkt för min tvåveckors bloggpaus? Näe, det tycker jag inte. Så stressigt som det har varit nu de senaste veckorna så har jag inte haft tid eller ork att uppdatera bloggen så därför denna paus. Funderade ett tag på att ta paus ända till första juni men efter massa arga kommentarer och krav så jag är illa tvungen att plita ner ett par rader lite nu och då. Funderade lite på att introducera ett nytt återkommande inslag här som t.ex. Fredagsdrinken men har inte kommit på nåt vettigt så det blir nog inget med det.

Det jag kan visa upp här nu är något som jag är lite stolt över faktiskt. Många bloggar om vad de fixar för maträtter men jag är ju inte precis känd som nån matlagare. Nu har jag dock lärt mig att laga en ny maträtt. Tyvärr så är bilden ganska dålig men jag kan säga att det blev helt gott. Notera också den stora delen grönsaker som jag proppade i mig. Inte illa va?


Broilerfrestelse

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-29 18:25:18

Och vem har månne lärt dig det, då? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela