Petskis

Töntigt med ishockey

Publicerad 2009-04-29 20:26:10 i Allmänt,

Alldeles nyss började ishockeymatchen mellan Finland och Tjeckien i ishockey VM. Intressant kan vissa tycka. Bortkastad tid kan andra tycka. Det som jag irriterar mig på med denna match är hur det har talats om att Jarkko Ruutu och Jaromir Jagr möts för första gången efter tacklingen på Jagr i Nagano OS. Alla reportrar har talat om detta möte och jag ser framför mig hur det sitter en massa töntar i de Finska hemmen och tycker att Jarkko Ruutu är en cool kille som kan stå upp mot vem som helst och som tror att de ska "göra upp" idag. Nånstans tror jag också att Jarkko Ruutu tycker det är lite kul att folk pratar om detta. För mig är Jarkko Ruutu en tönt som inte egentligen behövs i ett landslag.

   
Tönten mot mannen med ishockeyvärldens längsta hockeyfrilla.

Kommentarer

Postat av: chris corcoran

Publicerad 2009-04-29 21:52:46

love it that u digged this pic up pete! Had it on my wall growin' up...

Postat av: chris corcoran

Publicerad 2009-04-29 21:54:19

Love it tha u digged this pic up pete! Had it on my wall growin' up...

Postat av: Nek

Publicerad 2009-04-29 22:54:59

undrar om de int e Torino OS som du menar?

Postat av: TimoTorres

Publicerad 2009-05-02 11:05:24

Håller fullständigt med om att Jarkko inte behövs i landslaget.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-02 13:04:44

rudi behövs nog timo i landslaget. jävlit hård på alivoima!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela