Petskis

Vappen

Publicerad 2009-04-29 18:31:19 i Allmänt,

Imorgon är det således valborgsmässoafton. Det kommer firas i goda vänners sällskap i underbara Österby.... Vänta lite nu, har jag inte skrivit exakt lika förra året....måste kolla... Näe, inte exakt lika så då är det okej. I alla fall så kommer det bli grillning och spel samt en hel del partydrycker kan jag tänka mig. Det som jag däremot ser mera fram emot med långledigheten denna helg är det fiske som det har varit tal om. Hela våren har jag blickat ut över pojoviken och dess gula vass och tänkt på alla storgäddor som ligger där under och lurar. Nu har vi tyvärr ingen båt i sjön ännu så det blir i så fall fiske från land som gäller. Frågan är bara var? Tar gärna emot tips på bra fiskeplatser. Till sist vill jag lägga upp en väderleksrapport som säkertligen gör många glada. Två feta solar på både torsdag och lördag. Underbart vårväder verkligen!

Kommentarer

Postat av: madlock

Publicerad 2009-04-29 21:58:03

makes my day...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-29 21:58:20

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela