Petskis

Julklappsshopping

Publicerad 2009-12-17 08:19:47 i Allmänt,

Igår tog jag ledigt för att bland annat åka till Åbo på julklappsinhandel. Tanken var att hitta alla resterande julklappar och därmed inte behöva gå på panikköp dagen före jul. Jag är fan den sämsta i världen på att hitta julklappar åt folk! Antingen så hittar jag inte alls nåt passande eller så är det för dyrt. För mig är det dessutom viktigt att alla blir nöjda med sina klappar så det brukar bli ett evigt funderande. Köpte endast två julklappar och har typ fem kvar. Det blir nog en runda på stan dagen före julafton i år igen. Tur så hade Jack & Jones 50% rea på halva sortimentet så jag kunde köpa t-shirt nummer 74 och 75 till samlingen där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela