Petskis

Välkommen tillbaka!

Publicerad 2009-12-18 15:01:19 i Allmänt,



Idag lottades åttåndelsfinalerna i Champions League och Manchester United får nöjet att välkomna David Beckham och hans AC Milan till Old Trafford i februari. Senast för några dagar sen sa David Beckham till en tidning att han drömmer om att återvända för att spela på Old Trafford.

– Sedan jag lämnade United 2003 har jag ännu inte fått återvända till Old Trafford. Det har gått sju år nu och jag skulle gärna se att det hände. Jag mot Manchester, det vore väl något.

Jag drömmer ju själv fortfarande att Becks ska göra en sista comeback i Unitedtröjan men det lär väl inte hända så då är detta något som lite värmer mitt röda hjärta. Eller man vet ju aldrig, det är ju trots allt Theatre Of Dreams vi pratar om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela