Petskis

Dagens dåre

Publicerad 2009-02-04 13:25:59 i Allmänt,

Kommer ni ihåg att jag var till tandläkaren för två veckor sen? Att jag skrev att jag hade hemska minnen från mina tidigare tandläkarbesök? Under ett av mina besök så bedövades jag så pass mycket att jag höll på att tuppa av. Nu hittade jag en video på hur det såg ut efteråt. Kolla in detta:



Okej, detta är egentligen från 1000 apor sajten och visar en grabb som varit hos tandläkaren och är lite snurrig eller vad man ska säga. Fler kul klipp på http://www.1000apor.se/dagens-dare

Kommentarer

Postat av: ..:emmi:..

Publicerad 2009-02-05 09:29:58

Nämen stackars unge..o shysst pappa, eller who ever det nu var, som lägger upp såna där filmer på tuben... Tur att int min pappa är så händig och kan sånt där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela