Petskis

Dagens idiot

Publicerad 2009-02-02 12:51:51 i Allmänt,

Samtal med kund tidigare idag:

Kund: Min telefon har varit på service och nu är det tydligen så att dom inte har lagat den.
Jag: Jo det är så att dom har hittat mekaniska skador på den och har skickat med en bild där man tydligt ser att den har skadats. Eftersom garantin inte täcker självförvållande skador så har dom inte gjort nåt åt den.
Kund: Men hur har den kunnat få det då?
Jag: Det kan jag inte svara på.
Kund: Är det så att det är en så pass dålig modell att den inte håller nåt alls?
Jag: Nå eftersom det inte är den stötsäkra modellen så ska man nog vara lite försiktig med den.
Kund: Men hur förklarar du att det kan ha gått så här då? *Ler fånigt åt mig*
Jag: Det kan jag inte förklara. *Ser ut som jag vill slå in näsan på kunden*
Kund: *Fortsätter att le fånigt åt mig*
Jag: *Går därifrån*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela