Petskis

Nu bär det iväg

Publicerad 2009-02-14 17:58:01 i Allmänt,

Jag har väntat och jag har längtat. I över ett år har jag vetat att det ska bli av och i minst 10 år har jag drömt om at få resa till Åre. Idag far vi på resan som det har räknat ner till här nu de senaste 75 dagarna. Tror ni jag är glad eller jätteglad? Tror ni att jag har sprungit runt med fjärilar i magen den senaste veckan? Då ska ni veta att när jag står i backen på måndag så kommer jag antagligen fälla en glädjetår. Så stort är detta för mig.

Idag har jag shoppat lite "nödvändiga" saker för att komplettera min utrustning. Nu sitter jag bara och väntar på att vi ska åka till båten som tar oss över till Sverige. Om jag hittar en dator i Åre så kommer jag försöka lägga upp ett inlägg här men annars får ni vänta tills den 24:e. Jag önskar er en fortsatt trevlig helg och en trevlig kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela