Petskis

Handboll

Publicerad 2009-01-22 21:54:08 i Allmänt,

Sitter och tittar på Handbolls-VM och Sveriges match mot Kroatien. Det är alltid underhållande att titta på såna här matcher i TV tycker jag. Dessutom så spelar ju Sverige ganska bra nu igen med Staffan Olsson som tränare. Det nya unga Svenska landslaget har igen fått fart på mästartakterna och det kan jag faktiskt acceptera trots att jag inte gärna unnar Sverige någon framgång inom idrott.


Min favorit bland Svenska spelarna: Jonas "grottmannen" Larholm.


Kul också att se Staffan "överläppen" Olsson i landslagssammanhang.

Kommentarer

Postat av: T. Oksanen

Publicerad 2009-01-23 08:34:52

Kim Andersson var riktit dålig i Kroatien matchen, ändå spela han hela tiden anfallsspel, medan Carlén försvarade. Men de få gånger Carlén blev på planen så gjorde han mål varje gång. Ändå våga man inte byta, fegt Sverige säger jag. Lite spelöga om man får be...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela