Petskis

Leeds

Publicerad 2009-01-20 08:48:36 i Allmänt,

Vi vann hela shottaballongen och jag gjorde ett mål! Jag talar naturligtvis om söndagens Futsalturnering i bollhallen i Ekenäs. Det var en lyckad dag på planen när vi gick obesegrade genom turneringen med en målskillnad på 28 - 7. Hela storyn kan läsas på Västra Nylands hemsida. Det som är mera imponerande än att jag gjorde mitt första mål nånsin under en inomhusturnering är att jag som försvarare inte var på planen i något av våra baklängesmål. Tack till alla lagkamrater som gjorde detta möjligt!


Vinnarlaget med mig nere i mitten.

Kommentarer

Postat av: 73

Publicerad 2009-01-20 09:04:27

Några små fel i Västis storyn dock. Matchresultat närmare bestämt, men annars helt ok.

Postat av: Petski

Publicerad 2009-01-20 09:22:06

Jo jag såg det.. Sen står det också att vi mötte Daimen både i gruppspelet och i finalen fast det inte stämmer..

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-01-20 10:10:05

Jei..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela