Petskis

6 månader

Publicerad 2009-07-06 15:51:07 i Allmänt,



Idag har det gått 6 månader sen jag och R blev tillsammans. Ett halvår med andra ord. Jag tänker inte skriva en massa gull gull ord här och få kommentarsfältet fyllt på köpet utan tänker istället berätta om hur det gick till när jag skulle köpa en ros idag.

Gick till en närliggande blombutik där jag ser en tjej som plockar på lite blommor. Här börjar konstigheterna från min sida. Fast jag ser att hon klart och tydligt håller på och fixar med blommor så hör jag mig själv fråga om hon jobbar där. Min nästa fråga blir om de har rosor fast jag helt klart ser dem i ett skåp också. Jag väljer ut en passlig och går mot kassan för att betala. Hon frågar nåt som jag uppfattar som "hur länge ska den vara inpackad i plast?" men egentligen så frågar hon ju om jag vill ha den inpackad. Jag svarar "några timmar" på den frågan... Som om jag inte skulle ha gjort bort mig tillräckligt redan så lyckas jag förstås halvt kasta mynten i hennes hand så dom ramlar på golvet. Jag lyckades i alla fall säga tack när jag gick.

Så nu vet du R vad jag har gått igenom för din fina ros...

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2009-07-06 16:46:53

Stackarn...:)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-07 10:42:01

intressant. notera att någon annan kanske hade tänkt på t.ex pizza medan allt det där hände och efteråt bara sagt att "jag köpte en ros".

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-07 10:42:49

ajjo, grattis förresten. :) bland det bästa som hänt i år.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela