Petskis

Tillbaka från semesterdel nummer 1.

Publicerad 2009-07-28 15:39:51 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka i vardagen igen efter min första semesterperiod som varade två veckor. Tyvärr så blev det en liten bloggpaus också vilket inte var meningen. Ska försöka uppdatera lite oftare nu.

Vad har jag hunnit göra under min lediga tid då? Ja, inte så väldans mycket förutom de vanliga veckosysslorna faktiskt. Var en sväng till Fiskars på byns mysigaste men kanske också dyraste café (5,50 för en kakbit). Båten har också använts rätt flitigt. Vädret har ju varit helt okej så jag har till och med fått lite sommarfärg på kinderna.

Nu väntar två veckor jobb och sen är det dags för semester igen. Känns bra att ha halva ledigheten kvar kan jag meddela. I nästa inlägg ska jag berätta mera om resan som jag ska åka på i Augusti.


Veckans låt: Röyksopp feat. Robyn - The Girl And The Robot

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela