Petskis

Vacation

Publicerad 2009-07-10 17:24:04 i Allmänt,


De två kommande veckorna har jag min första semesterperiod för detta år. Kommer alltså vara ledig två veckor, jobba två veckor och sen ledig två veckor igen. Lätt stressigt på jobbet för att få allt klart men jag fick det mesta gjort. Vad skall jag då göra under min lediga tid? Det mesta är öppet men en resa till Grekland med R lär det bli i augusti. Ska försöka fiska ett par gånger och sen bara ta det lugnt på en strand om vädret tillåter. Just nu ser det lite bättre ut än tidigare i veckan.

När jag nu sitter här hemma och sipprar på en kall Cola så vet jag ändå inte om jag sist och slutligen är så exalterad. Kan jag verkligen njuta fullt ut av semestern? Hur kommer det att gå för telefonerna på jobbet? Fortsätter det dåliga vädret under hela juli?

FUCK YEAH att jag är nöjd att vara ledig!!! Det är synd om er stackare som inte har nån semester eller redan har den över. Jag ska tänka på er när jag ligger på stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela