Petskis

Elbolaget

Publicerad 2009-03-11 13:27:03 i Allmänt,

Igår ringde en dam från ett elbolag och ville erbjuda mig ett billigare alternativ till Ekenäs Energi. Hon pratade svenska och sade att jag kan få fem procent billigare varje månad samt maj månad gratis om jag går med. Jag gillar vanligtvis inte när det ringer försäljare på detta vis men hon verkade helt saklig. Jag frågade om man måste binda sig för en viss tid om man går med men det måste man inte. Det hela verkade helt okej så jag frågade efter en webbadress där jag kunde läsa mer om detta. Hon berättade adressen och förklarade ytterligare lite om företaget före vi avslutade samtalet. När jag sen skulle gå in på sidan så kom jag inte på varken adressen eller vad företaget hette... Jag undrar om nån annan har blivit uppringd och kan berätta åt mig vad det handlade om för elbolag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela