Petskis

Håll ut, våren kommer nog snart..

Publicerad 2009-03-24 23:23:26 i Allmänt,

Länge sen sist nu igen... Jag får skylla bloggtorkan på helgens tunga fotbollskatastrofer. Man Utd gick och förlorade mot Fulh....äh vad fan, jag orkar inte ens skriva om det. Alla vet ju ändå hur det gick.

Annars var helgen en ganska lyckad historia med ett trevligt kalas och en schyst bastukväll. Det som jag däremot ändå måste gnälla på är Robinson 2009 som körde igång på TV4. Denna urmoderns dokusåpa som var så banbrytande då det startade år 1997. Nu är det ens inte så intressant längre då allt ska handla om vem som har pakter med vem. Första avsnittet var en sjukt tråkig historia där klassiska "plankan" var första Robinsontävling. Hur korkat är inte det? Dessutom gillar jag inte att Linda Isacsson ska vara programledare för just detta program. Hon gör sig bäst bland kära bönder. När man till och med börjar sakna Robinson Robban så då inser man att det är ett sjukt tråkigt program vi har att göra med i år.

Denna vecka började med ett snöfall som fick många att bli lätt irriterade. Jag väntar också förstås på sommaren men inser att om det blir varmt för snabbt nu så blir sommaren troligtvis kall så tro mig när jag säger att detta kalla väder vi har nu är bara bra för sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela