Petskis

Storsäljaren

Publicerad 2009-03-14 12:53:50 i Allmänt,

Står på jobbet och ska snart avsluta min arbetsdag. Har av nån anledning sålt grejer som en galning och just nu är jag uppe i 713 € av våra totalt 825 € idag. Tur eller skicklighet? Lite av båda två skulle jag säga.

Snart ska jag börja förbereda mig för matchen med stort M. Det har varit lite skriverier om Rooneys uttalande häromdagen då han helt enkelt konstaterade att han hatar Liverpool. Klubben fick gå in och ändra på uttalandet och så vidare. Vad är det för fel på att säga att man hatar en rivalklubb? Jag förstår honom nog fast jag inte riktigt hatar Liverpool själv.

Senare ikväll lär det bli att se på Melodifestivalens final i globen. Inte på plats då men väl framför TV:n. Tänkte kanske presentera finalisterna här lite senare om jag hinner. Annars får jag önska en trevlig fortsättning på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela