Petskis

Tack för senast!

Publicerad 2009-03-10 15:56:51 i Allmänt,

Det blev en lyckad fest på lördagen när bardisken invigdes. Av nån anledning så låg undertecknad och tog igen sig en timme efter festinlägget... Presenter delades ut till höger och vänster och jag tackar så mycket för de jag fick!

  

Nu är det ny vecka som stavas jobb och mera jobb. Telefonerna hopar sig och kunderna skriker. Dessutom ska jag jobba på lördagen. Nåväl, det kunde vara värre.. Lite glada nyheter har ändå kommit fram denna vecka då det blev klart att R ska jobba i Ekenäs Bokhandel hela sommaren och därmed ha samma arbetstider som mig. Mycket bra tycker jag!

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2009-03-10 16:57:07

Jag tycker detsamma :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela