Petskis

Veckoslut kan också vara jobbiga

Publicerad 2009-03-15 18:48:17 i Allmänt,

Vilken märklig helg det har varit. Att Man Utd skulle förlora med 1 - 4 på hemmaplan mot Liverpool var riktigt svårt att svälja. När det dessutom hände på det sätt det gjorde så blir man extra förbannad. Katastrofala försvarsmissar och inte ens i närheten av det anfallsspel man är van att se Man Utd. Om Liverpool skulle ha spelat bra så skulle jag kunna gratulera dem men nu går det inte..

Melodifestivalen blev också det en konstig uppgörelse. Efter några helt till synes onödiga jurypoäng så blev det operasångerskan Malena Ernman som gick hem med segern. En vinnarlåt som jag inte gillar så där värst mycket utan skulle hellre ha sett Alcazar som segrare.

Idag har jag varit i Österby på "husbygget" och försökt hjälpa till så gott jag kan. Blev tillsagd att det skulle finnas målarjobb där vilket alltid är kul men den enda målfärg jag såg var den jag skrapade bort från gamla dörrkarmar. Alltid får man tiden att gå på det viset också.

Nu sitter jag hemma med söndagsångest och är besviken på mig själv. Dels för att jag inte har varit en optimal pojkvän och varit i Åbo denna helg och dels för att jag annars också kan vara så himla egoistisk. Jag bör nog se om mina mina vanor eller så lär jag mista det bästa som finns i mitt liv just nu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-15 18:56:34

tuff helg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-15 18:56:35

Glöm ångesten nu Petski! Visst kan det löna sig för alla att se över sina vanor då och då, men inte har du ju varit särskillt egoistisk denna helg då du hjälpt polarna på bygget:)

Postat av: R

Publicerad 2009-03-15 19:59:36

Håller med ovannämnda. :)

Postat av: R

Publicerad 2009-03-16 09:54:38

Hoppsan! Kommentaren ovan, menade jag givetvis, inte inlägget!

Postat av: Timo

Publicerad 2009-03-16 16:22:50

""Om Liverpool skulle ha spelat bra så skulle jag kunna gratulera dem men nu går det inte""



Att vinna med 4-1 på Old Trafford utan att spela bra (som DU skriver) borde ju också vara värt en gratulation. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela