Petskis

Onsdagsträningen

Publicerad 2009-05-14 19:46:54 i Allmänt,

Efter att ha haft lite "svårigheter" med orienteringen i några onsdagar i rad nu så var det ny chans igår i närheten av Svartå. Mitt mål var att ta det rätt lugnt och hela tiden försöka kolla var jag var. Inte som tidigare gånger, ta kompassriktning och när jag närmade mig kontrollen, börja söka som en galning. Nu gick det helt bra igår och jag hade bara två mindre missar så jag var helt nöjd när jag kom i mål. Tyvärr så var pappret till resultatmaskinen slut så jag fick vänta tills resultatet dök upp på nätet. Och vad läser jag där, jo jag står listad som "egen bana" vilket betyder att jag är diskad. Funderade länge på vad jag hade gjort för fel och sen slog det mig att jag faktiskt hade missat en kontroll. Dit försvann den prestationen. Näe, men det är ju kul att vara ute och springa för ingenting också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela