Petskis

På helgen...

Publicerad 2009-05-18 23:10:04 i Allmänt,

..åkte jag till Åbo i min Toyota.
..shoppade jag lite nya kläder samt två nya Frisbeen.
..blev jag oerhört imponerad av den kvinnliga DJ som spelade skivor i en Jack & Jones butik.
..hittade jag ingen bra Daiwa multirulle i någon av Åbos fiskebutiker.
..bar jag ner en jävligt tung stol från sjätte våningen.
..körde jag hem i firmans paketbil.
..hamnade jag pausa på vägen hem från Åbo efter 30 km då motorn gick alltför varm.
..hörde jag på radion att Man Utd hade vunnit ligan för tredje året i rad.
..såg jag Norge vinna Eurovision Song Contest i överlägsen och rättvis stil.
..åt jag jordgubbar, kladdkaka och glass.
..monterade jag upp min nya säng i min lägenhet och sov som en stock första natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela