Petskis

Talanglös

Publicerad 2009-11-23 13:45:30 i Allmänt,

Igår avgjordes Talent Suomi 2009 och vinnaren heter Miikka Mäkelä. Råkade se de tre första uppträdarna och insåg snabbt vart det var på väg så jag valde att inte titta vidare. Jag vet inte om det är ett dåligt år eller om det här faktiskt är den bästa talang vi har i vårt land men en sak är i alla fall säker. Jag skäms för mitt land. Varför har vi ens ett talangprogram i Finland när det ser ut så här? Om ni vill veta vem som blev tvåa och trea så får ni söka upp det själv för jag sätter inte mera tid på detta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 17:23:50

true....true...

Postat av: Nek

Publicerad 2009-11-24 07:33:13

ja försökt faktiskt lite kolla hur resten av placeringarna föll, men ja hitta int de nånstans. kanske ansåg arrangörerna att de övriga alla var så bra att dom var värdiga andra platsen, å således fick dela på den... kanske sidan int va uppdaterad när ja kolla, men nu orkar ja int söka mera...

Postat av: Petski

Publicerad 2009-11-24 08:50:46

Tvåan:

http://www.youtube.com/watch?v=Ls5bUxSOSuA



Trean:

http://www.youtube.com/watch?v=X9_4bcJWZT4



Han som blev trea kan ju knappt sjunga ordentligt. Finlands Paul Potts...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela