Petskis

Fredagen är den bästa dagen

Publicerad 2009-10-16 13:11:01 i Allmänt,

Återigen är fredagen här och jag välkomnar den lika varmt varje gång. Även denna fredag är huvudpunkterna Cirkelträningen och Idol. Cirkelträningen lär bli bra eftersom fotiskillarna är tillgängliga efter sin utesäsong. Det gäller att vara på topp idag. Nu har jag dock haft lite problem med en besvärlig förkylning så om det inte går så bra så kan jag alltid skylla på den.

Kvällens Idol har temat Michael Jackson. Väldigt intressant med massa bra låtar som ska framföras. Jag tror att Erik och Eddie klarar sig bra medan Rabih och Nicklas får svårt att hålla sig kvar.

Till sist har jag en liten quiz åt er. Vem i svenska Idol sammanhang sjöng senast på en fredagsfinal en Michael Jackson låt?


Dagens låt: Paramore - Brick By Boring Brick

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Ose

Publicerad 2009-10-16 15:50:27

Erik med beat it! För två veckor sen!

Postat av: CtodaE

Publicerad 2009-10-16 16:37:37

...Och jag kan tycka att Rabih har alla förutsättningar att skina idag. Temat passar ju honom perfekt. Han skall göra bort sig ordentligt för att inte gå vidare. Men det återstår ju bara att se...

Postat av: U

Publicerad 2009-10-19 20:40:48

oj, rätt länge trodde jag att reklamen med en bild av ett graviditetstest precis ovanför det här inlägget var en del av det... kände mig väldigt fundersam en stund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela