Petskis

Regn och kyla under Natt-FM

Publicerad 2009-10-05 09:29:50 i Allmänt,

Helgen för min del gick som bekant i orienteringens tecken. Som arrangör i Natt-FM var min uppgift att förmedla info till de båda speakrarna som sedan ropade ut det i högtalarna. Som speakers hade vi fått in två verkligt duktiga män i bröderna Broberg, Lalle och Börje. Tycker själv att jag skötte min uppgift mycket bra och det var riktigt kul att få bidra med nåt och känna sig lite viktig. Vädret var ju inte direkt det bästa med temperaturer på minussidan under fredagen och spöregn på lördagen så därför var det extra skönt att få sitta inne och jobba. Orienteringen då, hur gick den? Jo i de två främsta klasserna H21 och D21, togs segrarna av Esa Huttunen och Merja Rantanen. Resultat och mer info finns på http://www.ekenas.fi/raseborg/nattfm/?lng=sv


Längst uppe i tornet i bakgrunden satt jag och följde med tävlingarna.


Inte mindre än 6 st datorskärmar skulle man ha koll på. Tur så var vi 5 st som hade stenkoll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela