Petskis

Macken

Publicerad 2009-09-17 09:18:52 i Allmänt,


Igår när jag skulle tanka bilen på Karis Simpukka så hände nåt som jag aldrig varit med om. En rysk man ville sälja en kikare åt mig och alla andra som skulle tanka. Han var på mig redan innan jag hunnit ut från bilen och fortsatte sen under hela tiden jag tankade att försöka övertala mig till att köpa hans ryska kikare. Endast trettio euro ville han ha och det var förstås bra kvalitet menade han. Det var riktigt störande och opassande. Lite som att vara utomlands och nån försöker vålda sina saker på dig medan du äter. Jag köpte ju den förstås inte men undrar nu om de verkligen får göra så? Sälja saker utanför en bensinstation?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-17 20:28:48

har sett dem (om det nu var samma för de såg mörkare ut än ryssar) tråka kikare utanför k-butiken i Eknäs också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela