Petskis

Turn 28

Publicerad 2009-09-17 09:09:48 i Allmänt,

Att fylla 28 år känns inget vidare. Inte för mig åtminstone. 28 är så nära 30 och det låter så gammalt att fylla 28. Vill inte ens tänka på hur det känns när man fyller 29. Är ens liv över när man sen kommit över 30?

När man blir äldre så märker man att det behövs lite extra för att hålla sig i skick. Man kan inte äta hursomhelst och göra vadsomhelst längre utan man bör äta rätt och ta det mera försiktigt. Har väl aldrig varit i så dåligt skick rent formmässigt som jag är nu och det stör mig något otroligt. Magen är stor och visar inga tendenser på att försvinna. Har också börjat få en massa skavanker och småskador på senare år.

Men nu ska jag inte deppa ihop totalt. Det är ju för tusan fredag imorgon och det är väl ändå nåt att fira..

Grattis på mig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-17 14:33:34

Nå neeej, ens liv börjar ju först efter att man ha fyllt 30, sägs det ju! Deppa inte, du behöver inte börja känna dig gammal än på minst 35 år, så..:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-17 20:30:14

nej vi ska hoppas att din mage int försvinner...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela