Petskis

Ute blir inne

Publicerad 2009-09-03 11:07:26 i Allmänt,

Jag fick kommentarer om att jag borde skriva ett två års anniversary inlägg. Det hade helt gått förbi mig att bloggen firade två år. Vet inte heller om det är så mycket att fira. Kanske jag firar sen när bloggen fyller fem år.

Det som däremot var värt att fira så var R:s födelsedag häromdagen. Som den romantiker jag är så hade jag förstås lite överraskningar i bakfickan. Hade fixat en smarrig fruktsallad som hon fick avnjuta i ett hett bad. Sedan tillredde jag en liten middag med tillhörande efterrätt före det var dags för presenterna. Det blev smycken och en blomma.

Årets fotbollssäsong tog slut på måndagen. Det har verkligen inte varit någon lyckad säsong tack vare dåligt deltagande. Själv har jag endast missat en måndagsfotis då jag var utomlands. Vad får jag för det? Intressepris? Nu återstår bara den årliga friidrottskampen som avslutar sommaraktiviteterna. Ja det är väl någon orienteringsträning kvar också men det gick så dåligt igår så det vill jag inte tala om.

Men jag behöver inte deppa länge över att inte få röra på mig. Redan nästa veckas fredag startar cirkelträningen och bollspelen i Österby. Har väl aldrig väntat så mycket på innesäsongen som jag gör nu. Fast det finns en grej jag väntar på ännu mera... FM Weegies FM 2009 uppdatering som släpps imorgon! Dags att bunkra upp med godsaker och stänga ut allt ljus hemma. Många timmar framför datorn väntar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela