Petskis

10 dagar senare..

Publicerad 2010-04-17 00:02:32 i Allmänt,

.. är jag fortfarande vid liv men har inte riktigt haft tid och ork att blogga.

..kan jag konstatera att vi vann innebandymatchen över Öst men det satt hårt åt. 23-22 skrevs siffrorna och jag bidrog starkt med inga mål framåt men väl ett självmål. Vackert så!

..har jag hunnit med ett besök på IKEA och Jumbo. IKEA börjar bli krångligare att hitta saker i tycker jag. Lite som HM där alla kläder är blandat om varandra.

..har jag varit på ett 60-års kalas till soliga Borgå.

..har jag kommit in bra i mitt nya jobb. Har väl inte haft alltför mycket att göra men det jag har gjort har varit desto bättre.

..tyckte en vulkan på Island att den skulle få utbrott och därmed ställa till med massa flygproblem för hela norra Europa.

..finns det mycket mindre snö kvar på backen och mindre is på sjön. Mycket trevligt med vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela