Petskis

Detta inlägg handlar inte enbart om fiske

Publicerad 2010-04-27 19:53:48 i Allmänt,

Ibland blir jag avundsjuk på mina vänners förmåga att få saker gratis eller hitta dem sjukt billigt. Det är släpvagnar, båtmotorer och allt möjligt som fås till struntsummor. Senast idag så böt en liten motorbåt ägare för nästan inga pengar alls. Så nu ligger den där i pojoviken och guppar. Det är ingen skönhet men den fyller sitt syfte perfekt. Jag kan ändå stoltsera med att det är jag som har fixat motorn till den och därför ser det som en självklarhet att få använda den till kortare fisketurer när jag önskar. Nu ska det börja vårfiskas på riktigt!





Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-04-27 20:47:34

Ett icke båt- eller fiskerelaterat inlägg efterlyses. Jag ber.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela