Petskis

The last day

Publicerad 2010-04-01 15:24:53 i Allmänt,

Så var då detta äventyr över och ett nytt kapitel tar fart. Idag är jag sista dagen anställd på Westcom. Det känns lite märkligt faktiskt, både sorgligt och kul på samma gång. Jag och en annan som slutade samma dag har bjudit på kakor och dryck till alla arbetskollegor och min kaka som Rebecca fixade blev förstås en jättehit. Sen fick jag avskedsgåvor i form av åtta vinflaskor så nu blir det garanterat fest nångång. Nu ska jag njuta av min sista timme och sen åka hem för en fyradagars påskvila. Eller så mycket vila blir det nog inte då jag bland annat ska flytta in och inreda det nya kontoret på lördag. Tack för mig Westcom! Det var ett nöje att jobba här!

Kommentarer

Postat av: kwi

Publicerad 2010-04-02 11:25:51

Tack själv , tack för kakan kommer och hjälper med vinet idag.... nej nej int behöv du göra något mera de räcker med vinet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela