Petskis

I Stockholm igen

Publicerad 2010-08-18 09:01:30 i Allmänt,

Så sitter jag här i Johanneshov, Stockholm igen. Denna gång är detta inte slutmålet på resan utan nu är detta bara en mellanstation. Tidigt imorgon åker jag och Rebecca vidare till ön Karpathos i Grekland. Behöver jag säga att det känns bra med en veckas semester att se fram emot. Läste lite väderrapporter häromdagen. Det enda de lovar är 32 grader och sol konstant i ett par veckor framåt. När man dessutom läser att hösten är påväg in över Norden så blir man lite extra glad över denna solsemester. Jag hoppas kunna blogga lite från resmålet men jag lovar inget. Så nästa gång ni hör av mig kanske inte å, ä och ö finns med. Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kommentarer

Postat av: Nek

Publicerad 2010-08-18 20:46:58

De går ju nog sen att kopiera å klistra in å ä ö om man vill ha dom! så att så! så dom finns nog med nästa gång vi hör av dig!

Postat av: bf

Publicerad 2010-08-18 21:10:01

Sol och 32 graders hetta har jag nog haft tillräckligt av, så för mig får hösten gärna komma! Men ni skall ha en trevlig resa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela