Petskis

...and boom goes the dynamite

Publicerad 2010-12-31 17:10:20 i Allmänt,

Det har kommit till min kännedom att mitt inlägg om unge herr Knopmans artikel i Västis har lästs av artikelförfattaren själv. Vet inte hur det gick till men som påföljd har min blogg blivit väldigt välbesökt idag. Från att ha haft runt 20 unika läsare per dag fick jag något av en chock när besökarantalet hade stigit över mäktiga 110 läsare idag. Frågan är nu vad jag ska göra för att hålla kvar läsarna? Vill jag ens ha så många läsare? Det blir liksom lite press på mig sen att inte skriva nåt dåligt. Kanske jag skulle börja kritisera personer på heltid och byta namn på bloggen till nåt finurligare...? Bli en hatad bloggare och sen inte kunna gå säkert på stan mera. Kanske jag bara kunde skriva om Benjamin Knopmans Västisartiklar...? Kommer Benjamin låta mörda mig då? Nä vet ni vad, jag kommer inte ändra på nåt alls. Och jag tycker faktiskt att det är bra att det finns skribenter som vågar skriva vad de tycker och känner. Annars skulle människor som jag och säkert många andra inte störa sig på dem och skriva om dem. Och om herr Knopman tycker annorlunda eller bara vill disktutera nåt så finns jag faktiskt tillgänglig i samma byggnad på Genvägen 4. Bara att komma in på mitt kontor längst upp i huset. Står "Glinco" utanför dörren. Om inte annat så kan vi alltid diskutera kent eller Håkan Hellström...

Kommentarer

Postat av: RK

Publicerad 2011-01-05 20:55:45

Kanske skulle börja med att uppdatera bloggen iallafall EN gång i veckan. En liten positiv ändring kunde jag tycka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela