Petskis

En fredag

Publicerad 2010-12-17 01:16:37 i Allmänt,

Alla som bloggar brukar skriva om vad de gör på dagarna. Jag har ett inte så jätteintressant liv så det blir inte mycket av den varan här men nu tänkte jag göra ett undantag.

Min fredag kommer ungefär se ut så här:

- Bädda sängen när jag stiger upp. Brukar inte annars bädda sängen så ofta men vi får besök på kvällen så man vill ju att det ska se bra ut hemma.

- Vara på kontoret och fixa det som ska fixas.

- Köpa julklappar åt bland annat mamma och syster.

- Handla lite inför helgen.

- Diska

- Sista cirkelträningen före jullovet.

- Varva ner framför TV:n med bland annat Robinson.

Som sagt så är det inte så värst mycket att skriva om men nu har jag gjort det i alla fall. Kan väl önska trevlig helg på er också när jag är igång!

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-12-18 10:53:02

hmmm... undrar vad det blev. Känner jag dig rätt så hittade du inget och köper det dagen innan jul istället :)



Vi ses om några dagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela