Petskis

Flyttat

Publicerad 2010-02-02 08:48:02 i Allmänt,

Så har vi då flyttat till vår nya lägenhet på Prästängsgatan. Det återstår några saker att göra i min gamla lya så kan jag vinka hej då till den. Det kommer kanske kännas konstigt att bo på en ny plats när jag har bott så pass länge på Grev Moritz gatan men jag tror den nya platsen kommer bli väldigt fin och trivsam den med. Den nya lägenheten är alltså på Prästängsgatan 10, endast ett kärringkast från min gamla lägenhet. Jag kan till och med se in till den gamla från vårt köksfönster. Nu kommer det ännu ta några veckor innan vi får våra nya möbler men jag kommer att ha fullt upp före det så det gör inget. Lägger in bilder på lägenheten när allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela